Friday, April 3, 2009

Kedah Mahu jadikan kelantan mangsa


SKUAD Hijau Kuning mahu menjadikan Kelantan sebagai mangsa mereka seterusnya dalam usaha melonjak ke kelompok tiga pasukan teratas Liga Super apabila bertemu di Stadium Darulaman, Alor Setar, malam ini.

Jurulatih Kedah, Mohd Azraai Khor Abdullah berkata, kemenangan ke atas Kelantan pasti memudahkan sedikit tugas mereka untuk berada dalam kelompok utama selepas sekadar menghuni tangga kelima dengan 19 mata, dua mata di belakang Red Warriors yang berada di tempat ketiga.

“Kemenangan mengatasi Pahang 4-2 di Kuantan, Selasa lalu, berjaya menyuntik semangat dan keyakinan baru kepada barisan saya dan permainan mereka juga sudah bertambah mantap berbanding pada awal musim ini.

“Saya sudah berbincang dengan pemain dan mereka sedar betapa pentingnya bagi kami mengutip mata penuh pada perlawanan esok (malam ini) kerana ini akan menentukan arah tuju pasukan pada akhir musim ini.

“Berita yang menggembirakan saya sudah pasti keyakinan pemain muda Faizal Abu Bakar menemui sentuhan penyudah pada beberapa perlawanan lalu yang sudah memastikan kami meraih enam kemenangan berturut-turut sebelum ini,” kata Azraai.
BERITA HARIAN (4 April)

No comments:

Post a Comment